Bedrijfsfeest Qr Code  thumbnail

Bedrijfsfeest Qr Code

Published Sep 17, 22
4 min read

Vr Bril Thuis Huren Online Evenement Kinderfeest Bedrijfsfeest

Wat hebben mijn klanten nodig? Wat zijn de interesses van mijn klanten? Wat kan ik toevoegen aan het leven van mijn klanten? Wanneer je event marketing van toegevoegde waarde is en aansluit bij de interesses en behoeften van je klanten, is het vaak succesvoller. mannelijke stripper. Shep Hyken, customer service- en ervaringsexpert, zegt:Doen wat klanten niet verwachten maakt het verschil tussen een gewoon en een buitengewoon evenement.

Lanceer je een nieuw product of nieuwe collectie? Organiseer een exclusief preview event voordat de producten te koop zijn en stuur een uitnodiging naar lokale influencers, leveranciers, ontwerpers en producenten, en je meest loyale klanten. Productlanceringen zijn de perfecte mogelijkheid om relaties op te bouwen met lokale leveranciers, producenten en ontwerpers – zeker wanneer het kleine ondernemers zijn. locatie voor bedrijfsfeest.





Je doel is om publiciteit te genereren rond nieuwe producten, loyale klanten het gevoel te geven dat ze bij een exclusieve club horen, en verkopen te genereren. En – goed nieuws – productlanceringen zijn vaak een succes: 84% van de consumenten koopt een product opnieuw wanneer het door middel van een productlancering gepromoot werd. locatie voor bedrijfsfeest.

Stimuleer ze met een korting en – uiteraard – de kans om te netwerken met alle invloedrijke mensen die je hebt uitgenodigd. Ontdek hoe Lightspeed Retail jou kan helpen Het doel van deze bijeenkomsten is om een terugkerend evenement te hebben dat te maken heeft met je product. Deze bijeenkomsten zorgen ervoor dat je klanten elkaar ontmoeten en jou beter leren kennen - locatie voor bedrijfsfeest.

Stel, je hebt een fietswinkel. Je zou dan een wekelijkse fietstocht kunnen organiseren en zowel klanten als medewerkers kunnen uitnodigen. Iedere week fiets je een andere route. Het idee is simpel: iedereen ontmoet elkaar bij de winkel, je zorgt voor wat energierepen, en je fietst samen een vooraf bepaalde route. locatie voor bedrijfsfeest.

Bedrijfsfeest Vertaling Engels

Canadees sportmerk Lululemon geeft hier het goede voorbeeld - locatie voor bedrijfsfeest. Zij organiseren regelmatig hardloop- en yoga-evenementen, wat indirect een bepaalde “lifestyle” rond hun merk creëert. ? Geef na de activiteit wat gratis merchandise weg, of een kortingscode aan de deelnemende klanten. Dit soort meet-ups helpen je om een relatie op te bouwen met uw klanten en een community te creëren rond een gedeelde interesse.

Waarom? Omdat je niet zomaar een fietswinkel bent, maar een fiets-community (en natuurlijk heb je je voorraad perfect op orde zodat je alles kunt leveren dat ze nodig hebben). Het doel van het organiseren van workshops in je winkel is om je klanten vaardigheden bij te brengen die ze willen leren.

Als je winkel groot genoeg is kun je zelfs events organiseren terwijl je open bent. Als je winkel niet zo groot is kun je het beter na sluitingstijd doen. locatie voor bedrijfsfeest. Je kunt je mobiele kassa paraat houden zodat klanten iets kunnen kopen, maar onthoud dat dit niet het belangrijkste doel is van dit evenement - locatie voor bedrijfsfeest.

? Woouf gebruikt deze workshops ook om nieuwe snoepjes en speeltjes te promoten door gratis proefproducten weg te geven. locatie voor bedrijfsfeest. Proefproducten weggeven kan de verkoop van een product stimuleren. Je hebt een paar goede ideeën voor evenementen voor je winkel. De vraag is nu hoe je hier iets concreets van gaat maken.



Waar organiseer je het? Idealiter doe je het in je winkel (want daar zijn al je producten te zien). locatie voor bedrijfsfeest. Maar het is niet per se nodig – zie het voorbeeld van de fietswinkel hierboven - locatie voor bedrijfsfeest. Je kunt je winkel ook als ontmoetingsplek gebruiken en als de groep compleet is ergens anders naartoe gaan.

Bedrijfsfeest Organiseren Op Locatie

Ze zijn de ambassadeurs van je merk en bij hen is de kans het grootst dat ze komen én hun vrienden uitnodigen. Zodra je deze vragen hebt beantwoord, kun je je evenement gaan plannen (locatie voor bedrijfsfeest) - stripper boeken. Daar gaan we nu dieper op in: Het doel is simpel: zorg dat zoveel mogelijk mensen van je evenement afweten.



Dat maakt het makkelijker voor je klanten en zorgt voor een hoger deelnemersaantal, omdat het evenement zo in hun persoonlijke kalender komt. Normaal gesproken stuur je uitnodigingen zo’n 3-5 weken voor het evenement. Dat helpt klanten om de datum vrij te houden, maar het geeft je ook een bufferperiode waarin je, als er weinig deelnemers lijken te komen, je promotie uit kunt breiden naar een groter publiek. locatie voor bedrijfsfeest.

Promotiemateriaal in de winkel: Kijk of je flyers wilt maken en doe ze in de tas van iedere koper. Leg de flyers ook op je balie en op andere zichtbare plekken. Het kan helpen om gesprekken aan te gaan met je klanten en ze enthousiast te maken voor je evenement.



Of het nu een Instagram Story of Facebook Live is, je doel is om je volgers te betrekken en ze te laten zien wat voor toffe events je organiseert. Hierdoor zullen de mensen die er niet bij waren de volgende keer wél hun agenda vrijhouden - locatie voor bedrijfsfeest.? Overweeg een social media-wedstrijd voor alle deelnemers.

Latest Posts

Ardooie Prive Ontvangst

Published Nov 20, 22
10 min read

Prive Ontvangst Bonheiden

Published Nov 17, 22
10 min read

Privé Ontvangst Dames

Published Nov 16, 22
8 min read